Thursday, May 22, 2008

Manfaatkan BLOG


Assalamualaikum dan salam sejahtera
Rata-rata orang bercerita tentang blog ssekarang ni. ramai orang mengaitkan blog dengan politik. namun demikian aku kurang berminat tentang itu. aku lebih berminat untuk mengetengahkan bidang yang aku tahu. mungkin orang bertanya apakah kaitan gambar yang aku tunjukkan dengan apa yang aku tuliskan. jika itulah persoalan yang ditimbulkan, maka aku rasa itu persoalan yang baik....jika telah bersedia biarlah aku ceritakan apa yang ingin disampaikan
saya telah beberapa thun menjalankan kerja membuat binaan di tanah perkuburan islam. alhamdulillah walaupun panas dek terik mentari tapi saya rasa puas bila dapat menyiapkannya. disamping dapat sedikit ganjaran saya juga mendapat pahala daripadanya. apabila membuat "kepok" ni saya juga berasa insaf akan kebesaran ilahi kerana setiap manusia akan ke sini jua akhirnya. Macam2 perasaan timbul bila menyiapkan kerja menyiapkan "kepok"...seram, takut dan berdebar2 semuanya ada. Tapi alhamdulillah tuhan memberikan sedikit kekuatan dan ketabahan kepada saya. Alhamdulillah juga semua yang saya bina berjaya disiapkan dengan sempurna. Insallah saya akan teruskan kerja ini jika ada kekuatan diberikan oleh Allah swt.
kepada yang ingin membuat "kepok" kubor, batu nisan dan sebagainya bolehlah menghubungi melalui blog saya ini...insallah saya akan memenuhkan hajat seperti yang dihajati.

1 comment:

mat47 said...

pit...aku nak belajor buat blog ngan ko ble??? berapa upah satu jam...??? hahaha...