Thursday, May 22, 2008

SALASILAH KELUARGA


Inilah permulaan sealanya dalam hidup aku. Salasilah keluarga.... walaupun dibesarkan dalam kalangan keluarga yang tidak senang tapi aku tetap berbangga dengan diriku dan keluarga. Bapa dan emak aku seorang petani dan paling tepat lagi penoreh getah... tapi aku sangat hormat dengan mereka kerana dengan pendapat yang tidak seberapa mereka dapat membesarkan aku dan adik beradik dengan baik.....terima kasih ABAH....Terima kasih MAK.......dan terima kasih pada ADIK BERADIK aku.........Aku bangga menjadi anak kepada Hj. Paijo dan Hjh. Salamah.....

5 comments:

Anonymous said...

test

Anonymous said...

pit, aku dah update salasilah keluarga kita ni... sbb ari tu emak datang sini aku tanya nama atok... so semuanya dah complete... nanti ko tengok kat dlm blog aku eh....

mat47 said...

salam pit...wah,wah,wah....hebat la ko pit,,,,dah maju bergerak seiring IT nampaknya....TAHNIAH...selamat menjamu selera,,,hahaha..

Anonymous said...

oi

Anonymous said...

tahniah krna bejaya menghasilkannya semoga keluarga kita sentiasa maju kehadapan.SYABAS