Wednesday, August 6, 2008

KEGUGURAN

Salam sejahtera....dengan rasa berat hati aku menerima dan seterusnya ketentuan allah. pada hari ini 6 ogos 2008 disahkan oleh doktor di GH melaka bahawa niraini (wife) aku telah mengalami keguguran. sekarang beliau berada di wad A1 katil 4 dan dalam keadaan stabil. beliau akan menjalani "cuci" sepatutnya pada petang ini tapi menurut doktor, ianya ditangguh sehingga esok. dimasukkan ke hospital pada semalam doktor menasihatkannya supaya berehat dan tidak melakukan banyak pergerakan.

aku rasa sedih tambah lagi bila berbual dengan beliau, bergenang airmatanya.sambil menasihatkannya supaya bersabar sebenarnya aku jugak turut bersedih. walau apa pun aku berharap agar beliau dapat bersabar sehingga keadaan kembali pulih seperti sediakala...insyallah semuanya ok.

Mungkin lusa beliau akan keluar dari hospital. aku bercadang untuk terus bawanya balik ke kampung di bukit gambir, muar. mungkin 2 hari selepas itu akan dibawa pula ke kampung beliau di Muar.

kepada semua kawan2, saudara mara, adik beradik dan related yang datang melawat dan memberi sokongan moral aku bagi pihak beliau mengucapkan ribuan terima kasih. semoga doa kalian semua akan menguatkan lagi semangat beliau untuk hari2 yg seterusnya.........sama2 lah kita doakan beliau supaya cepat sembuh....

2 comments:

za'im said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

B, I nak ucapkan tima kasih atas support u selama kita bersama. Rasanya x terbalas. I redha dan i bersyukur i masih sihat. Kita cuba lae yea.