Tuesday, October 14, 2008

MOTOSIKAL BARU



inilah motosikal yang baru aku beli. oleh kerana motosikal ini yang harganya paling murah, maka aku mengambil keputusan membelinya.

motosikal inilah yang aku gunakan untuk ke sekolah tiap2 hari. oelh kerana jalan ke sekolah selalu jem maka aku pun buat keputusan untuk menggunakan motosikal sebagai medium untuk ke sekolah. kalau naik kereta aku terpaksa keluar dari rumah jam 7 pagi, tapi dengan motosikal ini aku ke sekolah jam 7.20 pagi.

dibeli 4 hari sebelum raya..... masa baru beli tu kemaruk aku dibuatnya. satu melaka aku round, kira habis jugak la minyak satu tangki...

masa beli tu dapat la satu helmet. helmet tu steng dan aku bagi kat wife untuk digunakan. yang menariknya dia lebih ingatkan helmet dari ingat aku....hahaha.....

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha..xkan ler ingat helmet lebih dari u.
Yang kelakarnya u ni ari-ari onkan enjin walau depan umah-x berjalan.
Tapi apapun hati-hati bawa motor-jgn rempit dan mencelah-risau gak

Sarah Ameera said...

sorry la x dpt bls msg,

kredit tak ade,

lgpun kene study utk exam,

so xnak ikut lah!

hehehhe.

Anonymous said...

k... no problem