Thursday, October 16, 2008

PMR 2008


sekarang ni peperiksaan PMR sedang berjalan. bila peperiksaan ni maka keadaan sekolah agak tenang. mana tidaknya, sekurang2nya semua pelajar tingkatan 3 dikurung di dalam dewan peperiksaan. oleh itu sebahagian masalah disiplin selesai.

walau apa pun ada jugak sedikit faedah pada aku. dengan tingkatan 1 dan 2 yang dicutikan, lapang lah sikit masa mengajar aku. kebetulan pulak aku mengajar tingkatan 1 dan 2, jadi banyaklah masa free aku....hehehe. jadi sempatlah aku menulis ni.

minggu depan peperiksaan akhir tahun akan bermula. semasa peperiksaan dijalankan memang rehat sebab hanya jaga periksa je, tapi lepas periksa ada pening sikit sebab nak tanda kertas. tanda kertas ni kalau objektif tak ada lah susah sangat tapi kalau karangan tu ada malas sikit la...

HARI RAYA

malam ini kami merancang untuk ke rumah cikgu samsul di pengkalan minyak, melaka. tuan punya badah telah diberi notis untuk itu. insyallah sau rombongan cikgu lelaki dari smk bukit baru akan ke rumah cikgu samsul jam 8.30 malam ini. dengan ungkapan "tak payah susah", harap2 dapat lah makan yang sedap2 at least nasi baryani ke, mee bandung ke.....hehehe.

malam sebelum tu rumah cikgu aslah aku tidak dapat ikut kerana ada masalah yang tidak dapat dielakkan.walaubagaimanapun aku difahamkan bahawa ianya berjalan seperti yang dirancang. apa2 pun SELAMAT ARI RAYA kepada semua cikgu di sini.

SINGAPURA

kepada noraini (wife) yang berangkat ke singapura hari ini, selamat diucapkan. kalau kat sana tangkap le gambar dan muatkan ke dalam blog untuk dikongsi bersama pengalaman menarik di sana.....

3 comments:

Anonymous said...

Nanti amik gambo-skang ni sibuk sikit. ingat nak update blog x sempat

Anonymous said...

B-Sha ajak datang umah dia pagi atau lunch time. Pastu bleh gi umah Ani raya.
blog x sempat update lae...sibuk gilos

Anonymous said...

ok