Friday, July 18, 2008

HARAPAN YANG MENGUNUNG AGAR SELAMAT


Assalamualaikum dan salam sejahtera. gembira rasanya melalui minggu ini. kenapa aku berkata demikian.....sebelum minggu ini tiba wife aku kerap menyatakan bahawa beliau demam pada waktu malam. sehingga di penang pun badannya panas pada waktu malam. entah kenapa aku pun tak tahu. namun demikian apabila buat test untuk kehamilan tidak menunjukkan tanda2 hamil....namun pada hari selasa yang lalu apabila membuat pemeriksaan di columbia hospital, Dr. Intan mengesahkan bahawa my wife hamil...kegembiraan tidak terkata kerana akhirnya aku berpeluang untuk menimang cahayamata...insyallah. Semoga kandungan yang dikandung akan sentiasa baik, sihat dan kekal sehingga sembilan bulan.
Insyallah pada bulan Ogos nanti aku akan buat kenduri kesyukuran di bukit gambir sempena berita gembira ini...insyallah. perbincangan telah dibuat ngan mak dan abah tentang perkara ini. pada kesempatan ini juga ingin mengucapkan TAHNIAH kepada nazri yang telah dinaikkan pangkat baru-baru ini...jadi kami akan buat kenduri dua dalam satu.
kepada yang membaca blog ini sudikanlah balik pada bulan ogos ni ye.....


7 comments:

Anonymous said...

alhamdulilah.... akhirnya tercapai jugak impian ko.... amin... semoga segalanya berjalan dengan lancar.... bulan lapan klau boleh jangan lah buat 16/17 hb sbb aku ada mengikuti kursus di melaka. klau awal bulan atau hujung bulan should be ok... tapi terpulang la kat ko mana date yang ko lapang... klau aku x dapat balik pon aku doakan semuanya selamat...

Anonymous said...

alhamdulillah dan insyaallah i akan jaga diri dan kandungan sebaik mungkin..hehehe x sabo nak pegang baby sendiri.

Anonymous said...

Kan lg best kalau kenduri ko ada daaa....tak pe nanti aku akan arrange tarikh yang sesuai....

Anonymous said...

bukan jaga diri shj...mcm2 kena jaga daaaa

Anonymous said...

TAHNIAH kami ucapkan buat cik pit dan isteri di atas berita gembira ini. semoga "ANUGERAH" ini akan membuatkan kalian terus bahagia dengan melaksanakan tanggungjawab yang yang diberikan.

dari
MEL&LIN

azila said...

HUGE CONGRATS! :D

Anonymous said...

TQ