Tuesday, July 1, 2008

MELAYU,BUKU DAN AKU

Sekarang ni tiada cerita yang menarik. aku sekadar menjalani hidup seperti biasa. dengan kesibukan yang kian mencengkam sepanjang minggu ini aku rasa masa untuk update tidak menyebelahi aku. walau apapun sekarang ni aku masih memikirkan dan berminat untuk menulis tentang melayu. aku sekarang sedang mengumpul bahan yang berkaitan. Insyallah satu masa bila x sibuk dan selesai research aku akan tulis. Sekarang ni aku sedang baca buku yang agak menarik iaitu PENGURUSAN MATSUSHITA. apa yang boleh aku kata buku ini amat menarik untuk dikongsi ceritanya. Seorang manusia berbangsa jepun yang mempunyai perwatakan dan daya jaya yang jauh bezanya dengan orang melayu.....aku akan ulas apa yang akan aku baca...insyallah.

4 comments:

Anonymous said...

kalau ade ke MPH Bookstore try find out buku nie "The One Minute Manager" skang nie tgh baca tapi belum habis lagi..tetiba plak g library jumpe buku nie....agak menarik lah untuk di baca...

bravo

Anonymous said...

long apa alamat blog ko? kalau x ade buat le....

Anonymous said...

Buku tu menarik. Nanti dah abis u ulaskan ler verbally kat i. Jepun ni bangsa yang gigih tapi degil yang amat sgt. Salah pun cakap betul. I dah lama keje ngan diorang.
Tapi mereka mementingkan bangsa mereka sendiri. X macam Melayu suka jatuhkan sesama sendiri. I dah rasa

Anonymous said...

aduh....mane ade blog lagi....kalau buat pun nanti kosong jek...ntah ape isu nak upload pun x de....akan diusahakan insyaallah.....