Friday, June 6, 2008

USOP


budak....
Cuba perhatikan ape yang menarik pada budak ini. kalau diperhati sekali pandang memang dia sama dengan budak2 lain. tapi aku amat tertarik dgn dia. Y?
sedikit mengenai budak ni. budak ni aku x pasti nama dia sape tapi relate dgn aku la. bapanya bernama yusuf dan maknya kak ami. oleh kerana aku tak pasti namanya maka aku panggil dia "usop" je....
usop ni menurut maknya bercita2 naj jadi askar. tu yang aku kagum tu.kecik2 dah ada cita2 nak jadi askar berbeza ngan budak2 sekarang nak jadi doktor lah, peguam lah dan ntah ape2 lagi...usop x dia nak jadi askar macam bapak dia....good.
Ari tu aku g majlis pertunangan rumah atok dia...aku tergelak besar bila dia pakai kasut pua chu kang. bila dia pakai tu, nak jalan pun susah tapi dia berminat pakai kasut tu.ntah ape yang menarik kat kasut tu aku pun tak tahu......
itulah sedikit cerita usop.....hidup usop..teruskan cita2 tu.......USOP....

No comments: