Monday, June 23, 2008

DURIAN


PADA hujung minggu yang lalu, seperti biasa aku tak ke mana-mana. biasa lah bila tak ke mana2 tu macam2 rancangan yang dirnacang dan dijalankan. antara yang aku lakukan adalah makan durian. Entah macamana aku teringin beno nak makan durian. jalan punya jalan sampai lah aku ke cincin yang terletak di daerah jasin. kawasan cincin ini bersempadan dengan tangkak. aku beli tak banyak tapi buahnya memang sedap. harga sekilo RM3.50. aku beli 4 biji dalam RM25.00. bawa balik aku makan sampai panas badan aku....rasa nak demam pun ada.......jadi kepada sesiapa yang nak makan durian sempena musim durian ni datanglah ke cincin. mesti puashati....

5 comments:

Anonymous said...

Makan durian sampai sakit badan.
hahaha memang kita hantu durian.

Anonymous said...

ko ni macam org mengidam jerrr.... hehhehehhe....

Anonymous said...

x de lah.....hahaha

Anonymous said...

teringat pulak den maso ketiko den tolong cik pit jual durian kat jasin......mula2 tu malu raso den nak buka bonet keto proton wira putih tu.......mula datang tu ponuh lah kirenye bonet keto tu.....amik stok kat bukit serampang tu.... jual nye kat jasin..... tapi pueh hati den.....itu kire pengalaman manis hidup lah tu.......bravo...bravo...

Anonymous said...

ingat lagi ko ek..tiap kali acik lalu tempat tu teringat masa kita jual durian dulu. dalam mengigil2 tangan nak belah durian nak kasi orang tengok isi durian tu laku jugak durian kita ek long.maklumlah masa tu x ada pengalaman...acik pun masa tu sebenarnya takut ada, malu ada dan macam2 perasaan lagi...tuhan je yg tahu...tapi pada masa tu kita BERJAYA....